اسکانیا سری r

 امنیت در جابجایی را با اجاره جرثقیل یوسفی تجربه کنید . خدمات جرثقیل یوسفی در تمام نقاط تهران شما را همراهی میکند . اگر به دانستنیهای ماشین سنگین علاقه دارید حتما  مقاله های سایت جرثقیل یوسفی را مطالعه کنید

خدمات جرثقیل یوسفی

09128951816

اسکانیا سری R

کشنده ی اسکانیا سری R

. کشنده های تولید شده توسط این کمپانی نسبت به قیمت آنها، بسیار ارزان و کارکرد خیلی خوبی دارند .یکی از بهترین تولیده کننده ماشین های سنگین در دنیا کمپانی اسکانیا میباشد .

مصرف سوخت کشنده های اسکانیا

  از دیگر نکات کشنده های اسکانیا، مصرف سوخت مناسب آن میباشد . کشنده های اسکانیا کیفیت ساخت فوق العاده ای دارند و برای حمل بارهای یزرگ و سنگین  برای مسافت های طولانی ساخته  شده اند.

اسکانیا سری r

یکی از برترین کشنده های تولیدی این کمپانی اسکانیا سری R بوده که در رده کسنده های 44 تنی قرار دارد  و با کشنده هایی همانند مرسدس Actors و ولوو FH در یک راستا با هم رقابت میکنند . کشنده ی اسکانیا سری R در سال 2010 طراحی ساخته شد . در همان سال یعنی سال 2010، کشنده ی سری R اسکانیا، عنوان برترین کشنده ی بین المللی سال را از آن خود نمود .

انواع کشنده اسکانیا سری R

کشنده ی سری R اسکانیا شامل چهار  نوع میباشد

  1.   اسکانیا Day Cab
  2.   اسکانیا Sleeper Cab High
  3. اسکانیا Sleeper Cab Normal
  4. اسکانیا
  5. Sleeper Cab Low

خدمات بالابر یوسفی

اسکانیا سری اسکانیا سری rr
اسکانیا سری r

بدنه اسکانیا سری R

با توجه به طراحی بسیار زیبا که در تصاویر مشاهده  میکنید  و طرح های  زیبای به کار رفته در بدنه ی این کشنده، به جرات می توان گفت که کشنده ی اسکانیا سری R به عنوان یکی از زیبا ترین کشنده های 44 تنی شناخته می شود.

تغییرات در کشنده اسکانیا سری R

طرح جدید اسکانیا در این سری ، از سری قبل از نظر برجستگی خطوط افقی جذاب تر است  و در نسخه ی جدید طراحی سپر نیز تغییر کرده و چراغ های اصلی از نوع LED میباشد که به زیبایی آن می افزاید . علاوه بر این، استفاده از گریل بزرگتر و آرم  برجسته تر اسکانیا (SCANIA) در جلوی کشنده موجب شده تا نمای اسکانیا را برای ما جذاب تر جلوه دهد .  بالابردن بازده آیرودینامیکی تمامی تغییرات ایجاد شده در طراحی ظاهری این کشنده در نسخه ی جدید بر مبنای  انجام شده میباشد که همین طراحی جدید سبب کاهش 0.6 در میزان سوخت خودرو میباشد .

جرثقیل سنگین

کشنده اسکانیا سری r
کشنده اسکانیا سری r

کابین اسکانیا سری R

جدا از ظاهر اسکانیا نیز در داخل کابین کشنده ی سری R اسکانیا نیز در نسخه ی جدید مواردی نیز  بروزرسانی شده است. تمامی مواد اولیه به کار رفته برای ساخت کابیناز مواد درجه یک میباشد . یکی از مهم ترین دغدغه ی طراحان کمپانی اسکانیا برای راحتی راننده بوده و تغییراتی که در داخل کابین ایجاد شده، همگی در راستای بهینه بودن سیستم  ارگونومی داخل کابین میباشد .

داشبورد اسکانیا سری R

جلو و عملکرد در  دکمه های قرار گرفته روی فرمان کشنده اسکانیا سری r ، این حس را در راننده ایجاد مینماید که در یک کشنده ی لوکس نشسته است  . در این  تغییرات داشبورد این کشنده، مجهز به سیستم صوتی و مکان یابی میباشد

صندلی های اسکانیا سری R

 صندلی راننده قابلیت تنظیمدر چهار طرف را دارد  . پس رانندگان میتوانند به راحتی صندلی را به صورت کاملا سفارشی تنظیم نمایند . وضعیت قرارگیری صندلی راننده به گونه ای است که راننده دیدخوبی  نسبت به جاده دارد.

کشنده ی اسکانیا R730، به عنوان قدرتمند ترین کشنده ی سری R بوده که از نظر موتوری از  دور موتور 1900 rpm نهایت  قدرت خود را تولید می کند. حداکثر گشتاور تولیدی کشده اسکانیا سری r نیز 3500 نیوتن متر میباشد .  کمپانی اسکانیا پیشرانه های مختلفی برای کشنده ی سری R طراحی و اجرا کرده است  که همگی آن ها از نوع V8 میباشند .  این پیشرانه ها بر اساس استانداردهای یورو 5 ساخته دست مهندسان برجسهت میباشند و قدرت خروجی آن ها در بازه ی 500 تا 730 اسب بخار نیز به ثبت رسیده است .

 

جرثقیل سبک

کشنده اسکانیا سری r
کشنده اسکانیا سری r

جعبه دنده در اسکانیا سری R

کشنده ی اسکانیا سری R همچنین از جعبه دنده ی از نوع Opticruise به همراه سیستم OPC5 برخوردار است  تعویض دنده ها توسط این جعبه دنده به آرامی  صورت می گیرد و این جعبه دنده دارای دو حالت دستی و اتوماتیک میباشد .

جلوبندی در اسکانیا سری R

در قسمت جلویاسکانیا سری R ، کمک فنرهای سهمی مانند و ضربه گیرها، کار دمپینگ را انجام میدهند . در قسمت عقب از سیستم تعلیق بادی استفاده میشود که  طراحی اسکانیا سریموجب میگردد  تا این کشنده حتی در سر پیچ های تند نیز عملکرد خوبی داشته و رانندگی با آن از جذابی ت خاصی برخوردار است .

جرثقیل در تمام مناطق تهران

نوشته‌های تازه

چند ستاره متلعق به ماست
چند ستاره از این 5 ستاره متعلق به ماست
[Total: 2 Average: 3.5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
تماس سریع