اجاره جرثقیل ۱۵ تن

اجاره جرثقیل ۱۵ تن

راهنمایی و مشاوره اجاره جرثقیل ۱۵ تن اجاره جرثقیل کفی دار
شما را با یکی دیگر از خدمات جرثقیل یوسفی  « اجاره جرثقیل ۱۵ تن » اشنا میکنیم ،
خب بریم سراغ جرثقیل 15 تن ببینیم این نوع جرثقیل چه کارهایی را انجام میدهد.

توضیحاتی درباره اجاره جرثقیل ۱۵ تن

جرثقیل های کفی دار دارای انواع مختلفی می باشند مانند ۳ تن ۵ تن ۱۰ تن و ۱۵ تن ولی قویترین جرثقیل کفی دار و پرکاربردترین جرثقیل های کفی دار جرثقیل ۱۵ تن می باشد این جرثقیل ها که برای بار زدن انواع اجسام تا سقف ۲۰ تن استفاده می شودند به این صورت کار میکنند که وسیله مورد نظر مانند انواع دستگاها ، کانتینر ، تمامی وسایل صنعتی و غیر صنعتی را بر روی کفی خود بار زده و جابه جا می نمایند.
جرثقیل های ۱۵ تن کفی دار به دلیل دارا بودن مساحت کفی بزرگ  می تواند هر وسیله ای به ابعاد ۲٫۵۰در ۶ متر را حمل نماید.
بهترین خصوصیات این نوع جرثقیل ها این است که اگر وسیله ی سنگین که نیاز به جا به جا  دارد و وزن آن در حدود ۱۵ تن می باشد با استفاده ازاین جرثقیل ها به راحتی جا به جا می شوند.

اجاره جرثقیل کفی دار

مشخصات جزعی

طول بوم این نوع از جرثقیل ها انواع مختلفی دارد که در ادامه توضیح میدیم  و همچنین دارای وینچ وسیم بکسل و بدون وینچ می باشد و با توجه به نصب شدن بر روی کامیون دسترسی و نوع بوم آن با گردش ۳۶۰ در جه می باشد.
زاویه بلند کردن اجسام برای بوم این نوع جرثقیل از ۵ درجه تا ۷۵ درجه می باشد.
جک این جرثقیل از نوع هیدرولیک می باشد تا بتواند هنگام بلند کردن اجسام ایمنی لازم جهت بهبود کار صورت پذیرد.
این نوع جرثقیل می تواند وسیله را برداشته بر روی کفی خود قرار داده مسیری را طی کرده و دوباره وسیله در محل مورد نظر بار گذاری کند.
وزن متداول این نوع جرثقیل بدون  کامیونت در حدود ۷ تن و با کامیون ۱۸ تن می باشد و در ادامه توضیحات کامل جرثقیل ۱۵ تن را شرح میدهیم پس با ما همراه باشید.

استفاده کاربردی از جرثقیل ۱۵ تن

این جرثقیل کاربرد دیگری هم دارد در قسمت هایی که نیاز به جابه جا کردن بارهای بیشتر از ۱۵ تن باشد از این جرثقیل ها استفاده می کنند خصوصیات این جرثقیل به دلیل دارا بودن بوم متفاوت معمولا در همه جا استفاده می شود.
همچنین برای حمل بار از نوع کفی دار این جرثقیل برای بارهایی که سنگین تر از ۱۵ تن باشند نیز استفاده می شود. این جرثقیل از انواع مختلفی بسته به نوع بوم و قدرت تحمل و اندازه بوم تقسیم بندی می شود.

اجاره جرثقیل کفی دار

مشخصات کامل جرثقیل ۱۵ تن

نام این جرثقیل را جرثقیل ۱۵ تن کفی دار مینامند.

مشخصات جرثقیل ۱۵ تن: این جرثقیل ، جرثقیل کفی دار میباشد؛ کف جرثقیل عرض کفی ۲/۵۰متر و طول کفی  ۵/۶۰ سانتی متر میباشد میباشد.

بوم این جرثقیل عنواع مختلفی دارد که ما سه نوع از این جرثقیل را معرفی میکنیم مثلا ۷ متری ۱۰ متری و  ۱۳ متری و در متراژ های مختلفی ساخته شده که در مقاله های بعدی معرفی خواهیم کرد.

اجاره جرثقیل کفی دار

مشتریان گرامی جهت اجاره جرثقیل ۱۵ تن به این چند نکته توجه کنید.

دانستن چند نکته میتواند به شما کمک کند که تجربه خوبی را داشته باشید :

  • قبل از تماس با دفتر اجاره جرثقیل باید حداقل اطلاعاتی را در مورد کالای خود داشته باشید اطلاعاتی نظیر وزن و حجم بار  تا در موقع تماس با مشاور آن را ارائه دهید.
  • اطلاعات ساختمانی ک محموله در آن قرار میگیرد ارتفاع ساختمان و فاصله بین محل استقرار جرثقیل تا ساختمان را بدانید.
  • اطلاعاتی در مورد فضایی که قصد دارید در آن جرثقیل کرایه کنید.( متراژ کوچه یا خیابان مربوطه )
  • بهتر است برای سرویس دهی بهتر از یک روز قبل یا حداقل چند ساعت قبل از انجام کار برای کرایه جرثقیل اقدام کنید.
  • گرفتن استعلام قیمت جرثقیل از چند دفتر کرایه جرثقیل البته هرچقدر بیشتر این کار را انجام دهید برای انتخاب دفترا اجاره جرثقیل سردرگم تر میشوید.
  • این چند موضوع مهم میباشد.

  • اجاره جرثقیل کفی دار
  • بازدید فضای کار جرثقیل توسط پرسنل دفتر جرثقیل البته قبل از بازدید با اطلاعاتی که شما در اختیار مشاور قرار میدهید به شما یک حدود قیمت ارائه میشود که در صورت قبول آن از مشاور درخواست بازدید فضای انجام کار را بکنید.
  • اگر محل کاری که برای آن احتیاج به جرثقیل دارید خیابان یا معابر اصلی است حتما جهت گرفتن مجوز انسداد راه از راهنمایی و رانندگی اقدام کنید که دچار مشکل نشوید .
  • بهتر است اگر شما در غرب تهران هستید از غرب تهران جرثقیل تهیه فرمایید یا اگر در شرق تهران هستید از شرق تهران جرثقیل تهیه فرمایید.
  • اگر محل کار شما در محدوده طرح و ترافیک است باید از جرثقیل های مجاز به تردد محدوده طرح و ترافیک استفاده نمایید .
  • در صورت امکان در ساعات کم تردد روز جرثقیل تهیه کنید یعنی کار خود را طوری برنامه ریزی کنید که به ساعات اوج ترافیک نزدیک نشود
  •  از دفتر اجاره جرثقیلی اقدام به تهیه جرثقیل کنید که پرسنل آن حتما دارای گواهینامه مخصوص جرثقیل باشند.
  • اگر کالا یا دستگاه شما دارای حساسیت بالایی است قبل از جابه جایی اقدام به تهیه بیمه قلاب نمایید.

این جرثقیل وینچ دار می باشد

ایمنی

تعداد زیادی جرثقیل متحرک در جابه جای ایران مورد استفاده قرار می گیرد. درزمان اجرا جرثقیل ۱۵تن باید به نکات ایمنی توجه کرد. جرثقیل ها همانطور که وسایلی بسیار پر کاربرد هستند استفاده از انها توسط افراد غیر حرفه ای می تواند بسیار خطرناک بوده و موجب بروز حوادث جبران ناپذیر گردد.
بسیاری از این حوادث به دلیل برنامه ریزی نامناسب در بهره برداری از جرثقیل و خطای انسانی رخ می دهند. دلایلی که احتمال به وجود امدن خسارت می باشندبه صورت زیر می باشد :
۱_استفاده از جرثقیل کفی دار در محیط هایی باخاک نرم یا زیرسازی نامناسب زیر جک های تعادلی
۲_عدم توجه به جداول بار همان مدل جرثقیل و اضافه بار روی بوم که منجر به واژگونی جرثقیل ویاشکست بوم می گردد.
۳_نداشتن ایمنی کافی اپراتور همچنین نداشتن تجربه کاری باتوجه به انجام بارهای گوناگون
۴_برخورد بوم با خطوط برق یا سایر تجهیزات متحرک درمحل بهره برداری
۵_عدم چک کردن جرثقیل ۱۵تن و استفاده ازوسایل فرسوده توسط اپراتور جرثقیل یوسفی

ما گفتیم که یکی از مهمترین موارد در اجرای کار ایمنی می باشد. کارشناسان ما به بهره گیری از سالها تجربه و به روز ترین تجهیزات خدماتی را ارائه میدهند که باعث شود ایمنی کار به حد قابل توجهی افزایش یابد و خسارات احتمالی در زمان اجرای پروژه به حداقل برسد.

قیمت اجاره جرثقیل ارزان

اجاره جرثقیل یک کار تخصصی می باشد و نمی شود به هر شرکت و به هر شخصی اطمینان کرد لذا برای این کار سعی کنید از شرکت های که اعتبار کافی را دارند استفاده کنید و اینکه لزوما ارزان ترین اجاره دهنده بهترین نیست و شما باید کیفیت و نوع کار را مقایسه کنید.
وقتی که ابزاری در اختیار شما قرار می گیرد کیفیت لازم را برای اجرای کار نداشته باشد شما در بخش مالی و زمانی متحمل ضرر می شوید و این موضوع برای اجرای پروژه مشکلاتی را ایجاد میکند پس همیشه کیفیت برتر از کمیت است .

خدمات 24 ساعته و 7 روز هفته ما در رابطه با اجاره جرثقيل 15 تن در تهران و در كليه مناطق تهران است و براي اجاره جرثقیل کفی دار در تهران با تمام وجود اماده ارائه خدمات ميباشد

مشاوره رایگان تلفنی 09128951816

اجاره جرثقیل ۱۵ تن

چند ستاره متلعق به ماست
چند ستاره از این 5 ستاره متعلق به ماست
[Total: 0 Average: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
تماس سریع